2
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان های ایلام و دره شهر

  • کد خبر : 7579
  • 08 آذر 1400 - 18:24
کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان های ایلام و دره شهر
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 30 کیلوگرم موادمخدر در شهرستان های ایلام و دره شهر خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:در پی دریافت خبری موثق از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان های دره شهر و ایلام ،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی این ۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :با هماهنگی مقام قضائی ، در یک عملیات موفق پلیسی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دره شهر ، یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در ورودی شهرستان شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر، و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: در عملیات دیگری نیز در شهرستان ایلام با تلاش عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران مرگ، مقدار ۲۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، که در این راستا ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در این ۲ عملیات ، ۳۱ کیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر کشف شد، نیروی انتظامی را خط مقدم مبارزه با موادمخدر دانست و گفت:مردم عزیز با اطلاع رسانی به موقع از فعالیت مجرمان و سوداگران مرگ، می توانند پلیس را در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی همراهی کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.