2
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

استقرار ۳۲ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی ایلام

  • کد خبر : 7527
  • 01 آذر 1400 - 13:41
استقرار ۳۲ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی ایلام
جانشین انتظامی استان ایلام از استقرار ۳۲ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی” در حاشیه رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: این طرح امروز با هدف ارتقاء ضریب ایمنی و امنیت جاده‌ها حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان دادرسان همراه کردن دستگاه ها با پلیس در سراسر استان و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود:در این طرح علاوه بر وظایفی که برای یگان های امداد رسان و خدمات رسان اندیشیده شده است، پلیس راه استان نیز با ۳۲ گشت در محورهای مواصلاتی و گردنه های برفگیر و محورهای کوهستانی به صورت شبانه روزی با سایر دستگاه ها حضور دارند و علاوه بر خدمات رسانی ، با کسانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح از یکم آذر تا بیستم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: توصیه ما به هموطنان این است که اگر قصد سفر دارند حتماً با سامانه ۱۴۱ راهداری و ۱۲۰ پلیس راهور در خصوص وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

وی افزود : هم استانی های عزیز اگر در زمستان مجبور به سفر شدند حتماً از ایمنی خودرو اعم از گرمایشی، برف پاکن، سیستمهای ایمنی خودرو، جیره و سوخت کافی و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ نجفی هدف از اجرای این طرح را کاهش تصادفات ،تلفات و مدیریت ترافیک در جاده‌ها و راه‌های عنوان کرد و گفت: سلامت افراد عزیز برای ما در طول اجرای این طرح با کسانی که امنیت مردم را در جاده ها و راه ها به مخاطره بیندازند برخورد خواهد شد.

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.