1

کسب مقام برتر توسط معلمان ایلامی در جشنواره نوآوری

  • کد خبر : 13025
  • 30 آبان 1400 - 20:45
کسب مقام برتر توسط معلمان ایلامی در جشنواره نوآوری
با برگزاری اختتامیه پنجمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در استان خراسان رضوی، سه گروه از استان ایلام توانستند رتبه اول کشوری را کسب نمایند و در بین برگزیدگان این جشنواره قرار بگیرند.

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از پایگاه خبری ایلام معلم؛سیدآرمین حسینی، با برگزاری اختتامیه پنجمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در استان خراسان رضوی، سه گروه از استان ایلام توانستند رتبه اول کشوری را کسب نمایند و در بین برگزیدگان این جشنواره قرار بگیرند.

تیم درس کار و فناوری با شرکت سعید هاشمی، یداله نجف نیا و  هدیه بلبل تربتی ، تیم درس فرهنگ و هنر با شرکت زهرا جمشیدی، روژا غیاثی و آزاده اسدی در محور رسانه های پرشمار و تیم درس علوم تجربی با شرکت خدیجه بادپا و طاهره یاسینی در محور سنجش عملکردی حائز رتبه اول کشوری شدند.

همچنین در بیانیه پایانی داوران، از گروه سعید هاشمی، یداله نجف نیا و هدیه بلبل تربتی به دلیل خلاقیت ویژه تقدیر به عمل آمد.

معاون آموزش متوسطه استان ضمن تبریک این موفقیت ،ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته موفقیت معلمان استان در جشنواره ها و مسابقات کشوری ادامه یابد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.