3
بیانیه

قدردانی از حضور با بصیرت مردم در یوم الله ١٣ آبان

  • کد خبر : 7328
  • 13 آبان 1400 - 17:34
قدردانی از حضور با بصیرت مردم در یوم الله ١٣ آبان
حضور مردم با بصیرت در یوم الله ١٣ آبان اسلامی در اجتماع مردمی و باشکوه یوم الله ١٣ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، تکمیل کنندۀ مشت آهنینی بود.

به گزارش حادثه ایلام;متن بیانیه به این شرح است: امروز، سیلی محکم ملت بزرگ و استکبارستیز ایرانقدردانی از حضور مردم با بصیرت در یوم الله ١٣ آبان اسلامی در اجتماع مردمی و باشکوه یوم الله ١٣ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، تکمیل کنندۀ مشت آهنینی بود که دیروز از آستین فرزندان غیور این آب و خاک و سبزپوشان گمنام و جوانان برومند نیروی مقتدر دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمد و بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خورد و باردیگر ابهت و هیمنۀ پوشالی آمریکا را فروریخت.

به درستی که «مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز افول سلطۀ استکباری امریکا» و طنین پیروزی و عزّت و سربلندی ایران اسلامی است.

حضور مردم بصیر، هوشیار، همیشه در صحنه و لحظه شناس استان ایلام همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران اسلامی در اجتماع بزرگ و ضد استکباری یوم الله ١٣ آبان تجلی بخش اراده و اقتدار ملی، ظهور غیرت انقلابی، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادگی وشجاعت مثال زدنی در مسیر مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد آمریکایی بود.

امروز غریوکوبنده و فریاد‌های رسای ‘مرگ بر آمریکا ‘، در مراسم ضد استکباری یوم الله ١٣ آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی پایان ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و ‘ نــَه بزرگی’ به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانۀ مردم در اجتماع بزرگ و مردمی یوم‌الله ١٣ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» لبیکی مجدد به رهبر معظم انقلاب و عهدی دوباره با آرمان‌های خمینی کبیر و میثاقی دیگر بار با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بود، که همواره نفرت خویش را از آمریکای مستکبر و اسراییل غاصب جنایتکار اعلام داشته و آنان را دشمن شماره یک ملت‌های مستقل و آزاده می‌داند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام؛ ضمن تشکر از مردم مرزدار استان و خالقان حماسه‌های بزرگ حضور و وحدت که علی رغم شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، سختی‌ها و مشکلات معیشتی، حماسه‌ای متفاوت آفریند و نیز از تمامی مسئولان استان و، دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم، اصحاب محترم رسانه که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری و اغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی از وفاق و غیرت مردم، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.