4
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام

تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در ایلام برگزار می‌شود

  • کد خبر : 7314
  • 12 آبان 1400 - 9:24
تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در ایلام برگزار می‌شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت:تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت: این آیین پنجشنبه هفته جاری همزمان باتجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در ایلام برگزار می‌شود یوم الله ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در محوطه مصلی شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود افزود: سخنران این آیین حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم برای شرکت در این برنامه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود دعوت کرد.

وی افزود: سیاست‌های اجرایی امسال در گرامیداشت ۱۳ آبان تاکید بر تغییر و آگاهی بخشی بخصوص توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان، تاکید بر استکبار ستیزی، آگاهی بخشی در مورد تضاد خوی استکباری آمریکا با منافع نظام جمهوری اسلامی و توجه به استمرار دشمنی استکبار جهانی در سطوح مختلف علیه انقلاب اسلامی و ملت‌های جهان اسلام، تاکید بر انگیزه ایمانی و بصیرت و عقلانیت، به عنوان سه عنصر مبارزه با استکبار جهانی و تاکید بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها بخصوص در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.