3
جانشين مرزباني استان ايلام

کشف و ضبط ۴۷۲ راس احشام قاچاق توسط نیروهای مرزبانی استان+عکس

  • کد خبر : 7286
  • 09 آبان 1400 - 10:38
کشف و ضبط ۴۷۲ راس احشام  قاچاق توسط نیروهای مرزبانی استان+عکس
جانشين مرزباني استان ايلام از کشف و ضبط ۴۷۲ راس احشام قاچاق توسط نیروهای مرزبانی استان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ”احمدرضاحاتمی”جانشین مرزبانی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان دام در حوزه گروهان مرزی موسیان با اجرای طرح انسداد مرز،اجرای کمین و گشت های هدفمند بررسی موضوع در دستور کار مرزبانان این هنگ دهلران قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با دریافت خبر و بررسی موضوع مامورین مرزی با هدایت عملیاتی سرهنگ “فیض اله آزاد خانی ” ضمن تشدید اقدامات کنترلی با انسداد مرز به منظور جلوگیری از خروج قاچاقچیان و احشام، با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نقاط مورد ظن تردد قاچاق اقدام به اجرای کمین هدفمند و تلفیقی در چند نقطه نموده، که سرانجام در حال خروج از مرز توسط مامورین دستگیر و تعداد ۴۷۲ راس احشام قاچاق کشف و ضبط می گردد.

کشف و ضبط ۳۶ راس گاومیش در مرز دهلران

در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان دام در حوزه گروهان مرزی عین خوش با اجرای طرح انسداد مرز،اجرای کمین و گشت های هدفمند بررسی موضوع در دستور کار مرزبانان این یگان قرار گرفت.

با استفاده از تجهیزات اپتیکی بروز و در اختیار مامورین فعالیت قاچاقچیان زیر نظر قرار گرفت و در حالی که قصد داشتند با استفاده از بهره گیری از شیارها و تپه ماهورهای منطقه چم هندی یک مرزبانان را فریب و تعداد ۳۶ راس گاو میش قاچاق را از حوزه سرزمینی پاسگاه خارج نمایند با حضور مرزبانان غافلگیر و با به جا گذاشتن احشام از منطقه متواری میگردند.

انتهای پیام

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.