3
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی در آبدانان

  • کد خبر : 7250
  • 05 آبان 1400 - 14:39
کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی در آبدانان
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری کلاهبرداری 30 میلیاردی در آبدانان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت:  در پی مراجعه تعدادی از شهروندان شهرستان های همجوار به دفتر دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبدانان مبنی بر اینکه خانمی با ایجاد کانال و گروه های تلگرامی و با این ادعا که از طریق شرکتها و کارخانجات معتبر تولیدی لوازم خانگی در سطح استان تهران قادر به فروش انواع لوازم خانگی با مارک های معتبر با قیمت مناسب و تخفیف ویژه و امکان پرداخت اقساطی آن به افراد می باشد، کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات لازم از طریق تحصیل ادله الکترونیکی، پایش نامحسوس گروه های ایجاد شده توسط متهم، جمع آوری مستندات و مدارک موجود در فضای سایبر در خلال این تحقیقات مشخص شد، شخص کلاهبردار با همکاری و مشارکت همسرش مبالغی قریب به ۳۰ میلیارد ریال از طریق واریز به حساب بانکی خود از مال باختگان دریافت و در قبال وجه دریافتی،هیچ گونه کالایی به آنان تحویل نداده اند .

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، متهم پرونده به همراه همسرش در یک عملیات موفق پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی وسایل الکترونیکی متهمان توقیف شده، ادامه داد: آنها پس از مواجهه با مستندات مندرج در پرونده به بزه انتسابی اعتراف و سپس با قرار تامین مناسب با دستور مقامات قضائی شهرستان روانه زندان شدند.

سردار القاصی مهرگفت: فضای مجازی بستر کاملا امنی برای خرید و فروش کالا نیست و می طلبد شهروندان در معاملات اینترنتی قبل از رویت کالای مورد نظر و صحت معامله از پرداخت هرگونه وجهی به صاحبان این آگهی ها خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.