1
سرپرست پلیس راه ایلام

روان بودن ترافیک در مسیر ارتباطی مهران – ایلام

  • کد خبر : 6918
  • 10 مهر 1400 - 10:46
روان بودن ترافیک در مسیر ارتباطی مهران – ایلام
سرپرست پلیس راه ایلام از روان بودن ترافیک در مسیر ارتباطی مهران - ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های ترافیک روان در مسیر ارتباطی مهران – ایلامایلام – مهران، حمیل – ایلام و ایوان – ایلام و برعکس در شرایط مناسبی قرار دارد و تا این لحظه ترافیک عادی و روان جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در بازگشت آن‌ها به استان‌های مبداء پلیس راه از آمادگی کامل برخوردار و تمهیدات لازم برای بازگشت کامل زائران اندیشیده شده است.

سرپرست پلیس راه ایلام با اشاره به بیشترین میزان تردد خودرو‌ها در روز‌های اخیر یادآور شد: در این روز بیشترین حجم تردد خوردو‌ها در مسیر ایلام – مهران به ثبت رسیده است.

سرهنگ کهزادی از استقرار ۷۰ تیم گشتی کمکی از استان‌های مختلف در تمامی محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: پلیس با استقرار گروه‌های کنترل و فعال کردن دوربین‌های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها، حرکات و رفتار‌های ترافیکی رانندگان را رصد می‌کند.

وی به رانندگان و زائران توصیه کرد: در طول مسیر به شهر‌های محل سکونت ضمن همکاری با پلیس، از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث می‌شود پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بنا به توافق دولت عراق با ایران مرز مهران برای بازگشت زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.