1

اعتبارات اربعین ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص یافت

  • کد خبر : 6884
  • 08 مهر 1400 - 9:29
اعتبارات اربعین ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص یافت

به گزارش حوادث ایلام; رحمت اله قیصوری در حاشیه بازدید از موکب‌های پایانه مرزی مهران از ابلاغ اعتبارات اربعین ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص یافتتخصیص اعتبارات ردیف اربعین توسط معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.   وی افزود: این اعتبار به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی و […]

به گزارش حوادث ایلام; رحمت اله قیصوری در حاشیه بازدید از موکب‌های پایانه مرزی مهران از ابلاغ اعتبارات اربعین ایلام ۱۰۰ درصد تخصیص یافتتخصیص اعتبارات ردیف اربعین توسط معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

 

وی افزود: این اعتبار به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی و تقویت و توسعه زیرساخت‌های اربعین استان تخصیص داده شده است.

 

قیصوری ضمن قدردانی از دستور مساعد میرکاظمی در خصوص ابلاغ تخصیص اعتبارات ردیف اربعین به استان ایلام تاکید کرد: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر اخیر خود به ایلام بر ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز زائران عتبات عالیات و تسهیل در تردد آنان تأکید کرد.

 

وی ادامه داد: معاون رییس جمهوری در اولین فرصت بعد از سفر به استان، اعتبارات مذکور در حوزه اربعین را به طور کامل و ۱۰۰ درصدی ابلاغ کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.