2

۳۹۴ هزار دُز واکسن در ایلام تزریق شد

  • کد خبر : 6874
  • 07 مهر 1400 - 10:19
۳۹۴ هزار دُز واکسن در ایلام تزریق شد

به گزارش حوادث ایلام;دکتر جمیل صادقی فر در کارگروه رسانه‌ای کرونا استان ایلام اظهار داشت: هفت هزار و ۳۹۴ هزار دُز واکسن در ایلام تزریق شد۵۸۱ دُز واکسن کرونا روز گذشته در سطح استان تزریق شد که از این تعداد پنج هزار و ۶۱۲ دُز در مرحله اول و یک هزار و ۹۶۹ دُز در […]

به گزارش حوادث ایلام;دکتر جمیل صادقی فر در کارگروه رسانه‌ای کرونا استان ایلام اظهار داشت: هفت هزار و ۳۹۴ هزار دُز واکسن در ایلام تزریق شد۵۸۱ دُز واکسن کرونا روز گذشته در سطح استان تزریق شد که از این تعداد پنج هزار و ۶۱۲ دُز در مرحله اول و یک هزار و ۹۶۹ دُز در مرحله دوم در سطح استان تزریق شده است.

 

وی افزود: از مجموع هفت هزار و ۵۸۱ دُز واکسن روز گذشته ایلام با ۲ هزار و ۵۲۲ دُز و چرداول با ۸۷۰ دُز بیشترین تزریق را دریافت کردند.

 

دکتر صادقی فر ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های دره شهر ۵۱۳ دُز، آبدانان ۷۶۴ دُز، دهلران ۷۵۶ دُز، مهران ۲۷۵ دُز، هلیلان ۱۵۶ دُز، بدره ۲۹۹ دُز، ایوان ۶۸۴ دُز، ملکشاهی ۳۴۱ دُز و سیروان ۱۶۶ دُز واکنس کرونا دریافت کردند.

 

شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دهلران، دره شهر، مهران، ایوان، هلیلان، چرداول و چوار در وضعیت نارنجی و ملکشاهی، سیروان و بدره در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.