1

مرز تجاری مهران تا دهم مهر ماه تعطیل است

  • کد خبر : 6879
  • 07 مهر 1400 - 16:24
مرز تجاری مهران تا دهم مهر ماه تعطیل است

به گزارش حوادث ایلام; روح الله غلامی اظهار داشت: تا کنون ۳۸۰ دستگاه وسیله نقلیه حامل تجهیزات موکب‌هامرز تجاری مهران تا دهم مهر ماه تعطیل است و آب معدنی از مرز مهران خارج شده است که ۱۹ دستگاه آمبولانس و ۱۱ دستگاه نیز خدمات‌رسان است.   وی با بیان اینکه این تعداد وسیله نقلیه گمرگ […]

به گزارش حوادث ایلام; روح الله غلامی اظهار داشت: تا کنون ۳۸۰ دستگاه وسیله نقلیه حامل تجهیزات موکب‌هامرز تجاری مهران تا دهم مهر ماه تعطیل است و آب معدنی از مرز مهران خارج شده است که ۱۹ دستگاه آمبولانس و ۱۱ دستگاه نیز خدمات‌رسان است.

 

وی با بیان اینکه این تعداد وسیله نقلیه گمرگ تشریفات قانونی را اخذ کرده و پس از انجام مراحل قانونی این وسایل نقیله از مرز مهران راهی عراق شدند افزود: گمرگ ایلام بر حسب وظیفه ذاتی خود تمامی چمدان‌ها و بار‌های زائران ورودی به کشور را با دستگاه کنترل می‌کند.

 

غلامی با بیان اینکه گمرک ایلام در اربعین امسال با تدابیر اتخاذ شده تنها با استفاده از نیروی موجود استان بصورت سه شیفت در حال فعالیت است تصریح کرد: ۴۶۶ میلیون دلار کالا در ۶ ماهه نخست سال جاری به وزن ۹۱۴ هزار تن به کشور عراق صادر شده است که به لحاظ وزنی ۱۷۸ درصد و به لحاظ ارزش دلاری ۱۵۵ درصد در مقایسه با سال گذشته رشد صادرات داشته ایم.

 

به گفته غلامی در سال ۹۹ در مجموع ۵۵۳ میلیون دلار کالا به کشور عراق صادر شده است.

 

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

 

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرز‌های پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.