1

فعال شدن گیت های ویژه در صورت افزایش ورود زائران از مرز مهران

  • کد خبر : 6871
  • 07 مهر 1400 - 7:16
فعال شدن گیت های ویژه در صورت افزایش ورود زائران از مرز مهران

به گزارش حوادث ایلام; سردار حسین اشتری در پایانه مرزی مهران افزود : در حال حاضر موج بازگشتفعال شدن گیت های ویژه در صورت افزایش ورود زائران از مرز مهران زائران به کشور از این گذر مرزی آغاز شده و با توجه به اینکه افرادی که به صورت پرواز هوایی عازم کربلای معلی شده اند، […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار حسین اشتری در پایانه مرزی مهران افزود : در حال حاضر موج بازگشتفعال شدن گیت های ویژه در صورت افزایش ورود زائران از مرز مهران زائران به کشور از این گذر مرزی آغاز شده و با توجه به اینکه افرادی که به صورت پرواز هوایی عازم کربلای معلی شده اند، می‌توانند از مرز بین المللی مهران وارد کشور شوند.

وی با بیان اینکه کارکنان ناجا در پایانه مرزی مهران و چذابه آمادگی پذیرای زائران را به طور کامل دارند، افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسوولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در صورت افزایش حجم تردد زائران به کشور اقدام به بازگشایی گیت‌های فوق العاده و ویژه خواهیم کرد تا از اتلاف وقت هموطنان جلوگیری شود.

سردار اشتری افزود : بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور ، سازمان حمل و نقل و سایر سازمان‌ها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهر‌های مبداء به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی گفت : همکاران ما تمام تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیر‌های مواصلاتی اندیشیده اند تا زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهر‌های خود انتقال شوند.

فرمانده نیروی انتظامی از زائران خواست هنگام ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و هموطنان عزیز که با خودروی شخصی به مرز‌ها مراجعه کرده اند با استراحت کامل به مکان‌های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت و سلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

بر اساس موافقت مسوولان عراقی امسال تنها ۶۰ هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آن‌ها تنها بلیط رفت داشتند و بدون شک برای بازگشت از مسیر مرز مهران به کشور باز می‌گردند.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرز‌های پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.