1

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس ایلام نواخته شد

  • کد خبر : 6797
  • 03 مهر 1400 - 11:12
زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس ایلام نواخته شد

به گزارش حوادث ایلام;  این آیین به صورت نمادین با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس ایلام نواخته شدفرمانده سپاه، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و تعداد محدودی دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه آقا حسین ابن علی (ع) شهر ایلام برگزار شد.   […]

به گزارش حوادث ایلام;  این آیین به صورت نمادین با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس ایلام نواخته شدفرمانده سپاه، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و تعداد محدودی دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه آقا حسین ابن علی (ع) شهر ایلام برگزار شد.

 

در این برنامه پس از نواختن زنگ ۱۰۸ هزار دانش آموز مناطق مختلف تحصیلی استان سال جدید خود را آغاز کردند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی این استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ حدود یک هزار نفر افزایش یافته است گفت: عمده افزایش این جمعیت به تعداد حدود ۸۰۰ نفر مربوط به مقطع اول ابتدایی و مابقی نیز مربوط به انتقال در پایه‌های میان تحصیلی است.

 

امیر مهردادی افزود: جمعیت دانش آموزی استان در سال تحصیلی گذشته را ۱۰۷ هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: برای سال تحصیلی جدید جمعیت دانش آموزی استان به ۱۰۸ هزار نفر افزایش یافته است.

 

وی تاکید کرد: ۵۵ هزار نفر از این تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی و مابقی نیز دانش اموز مقطع متوسطه اول و دوم هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه این تعداد دانش آموز در بیش از یک هزار و ۲۰۰ فضای آموزشی سال تحصیلی جدید خود را آغاز خواهند کرد تصریح کرد: نحوه آموزش دانش آموزان در نخستین ماه سال تحصیلی جدید در مدارس پرجمعیت استان به صورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.