1
خانه دسته‌بندی نشده

رئیس جمهور بر بهره برداری سریع از سد کنجانچم تاکید کرد

  • کد خبر : 6783
  • 02 مهر 1400 - 9:06
رئیس جمهور بر بهره برداری سریع از سد کنجانچم تاکید کرد

به گزارش حوادث ایلام;آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در بازدید از سد کنجانچم با توضیحات کارشناسان و مهندسین این پروژه، در جریان مزیت‌ها و اهداف احداث و تکمیل این سد و نیز اجرای طرح سامانه‌های انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی مناطق گرمسیری استان ایلام قرار گرفت. رئیس جمهوری در بازدید از سد کنجانچم در شهرستان […]

به گزارش حوادث ایلام;آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در بازدید از سد کنجانچم با توضیحات کارشناسان و مهندسین این پروژه، در جریان مزیت‌ها و اهداف احداث و تکمیل این سد و نیز اجرای طرح سامانه‌های انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی مناطق گرمسیری استان ایلام قرار گرفت.

رئیس جمهوری در بازدید از سد کنجانچم در شهرستان مرزی مهران از توابع استان ایلام، اظهار کرد: کاری که در سد کنجان چم انجام شده  است اگر رها شود خسارات جدی به بار می‌آورد.

آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» یادآور شد: غیر از عدم  عدم پیشرفت  کار، کارهایی که در این سد انجام شده است انها هم  دچار فرسودگی می شود  و  سرمایه ما از بین می رود.

 

وی افزود: حتما یکی از کارهای مهم ما این است که سد کنجان چم تکمیل شود و در در ظرف شش ماه آینده بر اساس اعلام مسئولان  کار شود که  مردم از ثمرات این سد بهره مند شوند.

رئیس جمهوری یادآور شد: به مردم وعده هایی در مورد این سد داده شده است و تاخیر در تکمیل این سد، می تواند موجب کاهش سرمایه اجتماعی شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6783
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.