1

آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ایلام

  • کد خبر : 6761
  • 01 مهر 1400 - 21:15
آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سیدجواد ساداتی نژاد در نشست شورای اداری شهرستان چرداول و بازدید از آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ایلامپروژه‌های شهرستان هلیلان افزود: وزارت جهاد کشاورزی برنامه دارد تا پایان سال ۱۴۰۱ پروژه‌های مهم و نیمه تمام استان ایلام که ظرفیت‌های زیادی برای کشاورزی دارد را با تزریق اعتبار […]

به گزارش حوادث ایلام; سیدجواد ساداتی نژاد در نشست شورای اداری شهرستان چرداول و بازدید از آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ایلامپروژه‌های شهرستان هلیلان افزود: وزارت جهاد کشاورزی برنامه دارد تا پایان سال ۱۴۰۱ پروژه‌های مهم و نیمه تمام استان ایلام که ظرفیت‌های زیادی برای کشاورزی دارد را با تزریق اعتبار مورد نیاز به بهره برداری برساند.

 

وی با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی آمادگی دارد با نگاه جهادی تا پایان سال جاری و سال آینده ۹ ایستگاه پمپاژ را به سرانجام برساند تاکید کرد: ایلام قطب مهم دامپروری و کشاورزی است، ولی در صنایع تبدیلی شاخصه‌های لازم را نتوانسته کسب کند.

 

ساداتی نژاد تصریح کرد: توسعه باغات در ایلام باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و برنامه داریم که در چرداول یک کار ضروری در حوزه باغات صورت بگیرد.

 

وزیر جهاد در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ کشاورزی کهره – داجیوند در شهرستان هلیلان اظهار کرد: این پمپاژ در ۲ فاز طراحی شده که فاز نخست آن حدود ۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه خواهد شد.

 

ساداتی نژاد افزود: با تخصیص ۷۰ میلیارد برای این پروژه امیدواریم با نظارت دقیق فاز نخست آن و تا پایان سال ۱۴۰۱ فاز دوم آن نیز به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.