3

تعداد ۱۷۸ زائر ایلامی برای اخذ ویزای عراق اقدام کردند

  • کد خبر : 6661
  • 30 شهریور 1400 - 8:28
تعداد ۱۷۸ زائر ایلامی برای اخذ ویزای عراق اقدام کردند

به گزارش حوادث ایلام; سجاد رحمانی اظهار داشت: از ۳۰ هزار سهمیه اعلام شده توسط سازمان حج و زیارت ۱۷۸ زائر ایلامی برای اخذ ویزای عراق اقدام کردندکشور برای صدور ویزای عراق همزمان با اربعین حسینی، ۱۷۸ نفر سهمیه ایلام بوده که این تعداد با ثبت نام در سامانه سماح ثبت نام اولیه را انجام […]

به گزارش حوادث ایلام; سجاد رحمانی اظهار داشت: از ۳۰ هزار سهمیه اعلام شده توسط سازمان حج و زیارت ۱۷۸ زائر ایلامی برای اخذ ویزای عراق اقدام کردندکشور برای صدور ویزای عراق همزمان با اربعین حسینی، ۱۷۸ نفر سهمیه ایلام بوده که این تعداد با ثبت نام در سامانه سماح ثبت نام اولیه را انجام داده اند.

 

وی افزود: تا کنون تعدادی از روادید زائران ثبت نام شده به متقاضیان تحویل شده است و مابقی نیز به زودی توسط سفارت عراق در تهران برای این زائران صادر و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

 

رحمانی با اشاره به اینکه متقاضیان ثبت نام اخذ ویزای (روادید) عراق باید هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، هنوان کرد: تردد از طریق مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرواز هوایی به مقصد عراق در استان انجام نمی‌شود لذا زائران ایلامی می‌توانند از طریق فرودگاه استان‌های کرمانشاه، خوزستان و تهران به کشور عراق جهت شرکت در آیین اربعین و زیارت عتبات عالیات عزیمت کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.