1

۵۰ درصد جمعیت کشور واکسن زده اند/ قرنطینه را هوشمند اجرا می کنیم

  • کد خبر : 6713
  • 30 شهریور 1400 - 21:35
۵۰ درصد جمعیت کشور واکسن زده اند/ قرنطینه را هوشمند اجرا می کنیم

به گزارش حوادث ایلام;بهرام عین اللهی امروز در اولین نشست کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ با اشاره به جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان گفت: ما می‌بایست در موضوع کنترل بیماری کرونا از مباحث علمی و همچنین افراد دانشمند استفاده کنیم. وی با تاکید برکاربردی شدن موضوعات مورد بحث در کمیته علمی کووید ۱۹ تصریح کرد: […]

به گزارش حوادث ایلام;بهرام عین اللهی امروز در اولین نشست کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ با اشاره به جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان گفت: ما می‌بایست در موضوع کنترل بیماری کرونا از مباحث علمی و همچنین افراد دانشمند استفاده کنیم.

وی با تاکید برکاربردی شدن موضوعات مورد بحث در کمیته علمی کووید ۱۹ تصریح کرد: به عنوان مثال حالا که روند واکسیناسیون سرعت گرفته دیگر نمی‌توانیم به مردم بگوییم که به مسافرت نروند و یا ممنوعیت تردد شبانه اعمال کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در واقع ما باید به سمت قرنطینه هوشمند حرکت کنیم زیرا تا امروز بیش از ۵۰ درصد جمعیت هدف کشور واکسن دریافت کردند و پیش بینی می‌کنیم تا هفته آینده این میزان به ۷۰ درصد نیز برسد.

عین اللهی به روز شدن روش‌های درمانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در بحث واکسیناسیون همه باید کمک کنند و تا حد امکان در جهت آگاهی دادن به مرد تلاش شود.

وی گفت: این قبیل صحبتها وقتی از جانب دولتی‌ها بازگو می‌شود خیلی اثر ندارد بنابراین لازم است اعضای هیأت علمی با مردم حرف بزنند و آنها را امیدوار کنند.

وی به استفاده از روش‌هایی در جهت تقویت سیستم ایمنی تاکید کرد و گفت: اعضای کمیته علمی کووید ۱۹ باید نظرات خودشان را در همین کمیته بازگو کنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: صحبت پیرامون بیماری کرونا باید با مستندات علمی باشد و هرکسی که در جهت تشویق مردم به واکسن نزدن تلاش کند جنایت کرده است.

وی تاکید کرد: مطالب علمی فقط باید داخل کمیته مطرح و بازگو شود و به بیرون از این کمیته کشیده نشود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.