1

دستگیری کلاهبردار حرفه ای / سارق کارت های عابر بانک در دام پلیس ایوان

  • کد خبر : 6640
  • 28 شهریور 1400 - 18:30
دستگیری کلاهبردار حرفه ای / سارق کارت های عابر بانک در دام پلیس ایوان

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “سعید عالی پور” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان بازنشسته و سالخورده مبنی بر کلاهبرداری و سرقت کارت عابربانکش در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری مرکز شهرستان ایوان قرار گرفت. وی افزود: ماموران […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “سعید عالی پور” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان بازنشسته و سالخورده مبنی بر کلاهبرداری و سرقت کارت عابربانکش در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری مرکز شهرستان ایوان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و استقرار گشت های نامحسوس در اطراف بانک های شلوغ شهر، فرد مورد نظر که در حال پرسه زدن بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۳۲ قطعه کارت عابربانک متعلق به افراد مختلف کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم در اطراف باجه های خودپرداز کمین و پس از شناسایی افراد سالمند و بی سواد به بهانه کمک و انجام خدمات بانکی اعتماد این افراد را به خود جلب و با ترفندهای خاص پس از اخذ رمز کارت، آن را با کارت دیگری که به همین شکل به دست آورده تعویض و حساب آنها را خالی و محل را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ،خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس ، متهم به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عالی پور،در خاتمه از مردم خواست : در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا موضوع را از طریق مرکز فوریت های تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری افراد کلاهبردار و هنجار شکن برخورد قاطع و قانونی شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.