3

احداث سه پل در طرح چهاربانده کردن جاده ایلام-مهران

  • کد خبر : 6532
  • 23 شهریور 1400 - 23:05
احداث سه پل در طرح چهاربانده کردن جاده ایلام-مهران

به گزارش حوادث ایلام; عبدالله بهادری اظهار داشت: سه دستگاه پل عظیم بر روی رودخانه کنجانچم احداث سه پل در طرح چهاربانده کردن جاده ایلام-مهراندر کیلومتر ۵۵ و ۵۶ در مراحل پایانی احداث قرار دارند. بهادری افزود: ۲ دستگاه از این پل‌ها مربوط به باند برگشت کیلومتر ۵۵ محور ایلام- مهران بوده، طول هر کدام […]

به گزارش حوادث ایلام; عبدالله بهادری اظهار داشت: سه دستگاه پل عظیم بر روی رودخانه کنجانچم احداث سه پل در طرح چهاربانده کردن جاده ایلام-مهراندر کیلومتر ۵۵ و ۵۶ در مراحل پایانی احداث قرار دارند.

بهادری افزود: ۲ دستگاه از این پل‌ها مربوط به باند برگشت کیلومتر ۵۵ محور ایلام- مهران بوده، طول هر کدام از این دو دستگاه پل ۱۰۰ متر است، با چهار دهنه ۲۵ متری که در مجموع بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد: باند برگشت بزرگراه ایلام- مهران در منطقه کنجانچم به طول هشت کیلومتر در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان کرد: در کیلومتر ۵۶ مسیر رفت ایلام- مهران نیز یک پل عظیم دیگر به طول ۱۸۰ متر با هفت دهنه، با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که با بهره برداری از این پل بزرگ چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.