2

تزریق واکسن کرونا در ایلام به روزانه ۱۰ هزار دز افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 6506
  • 21 شهریور 1400 - 14:52
تزریق واکسن کرونا در ایلام به روزانه ۱۰ هزار دز افزایش می‌یابد

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با اضافه شدن گروه متولدان سال ۱۳۷۰ به قبل تزریق واکسن کرونا در ایلام به روزانه ۱۰ هزار دز افزایش می‌یابدو همچنین دریافت محموله‌های جدید روند تزریق واکسیناسیون در استان افزایش خواهد یافت.   وی میانگین کنونی واکسن تزریقی را هفت هزار دُز در روز اعلام […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با اضافه شدن گروه متولدان سال ۱۳۷۰ به قبل تزریق واکسن کرونا در ایلام به روزانه ۱۰ هزار دز افزایش می‌یابدو همچنین دریافت محموله‌های جدید روند تزریق واکسیناسیون در استان افزایش خواهد یافت.

 

وی میانگین کنونی واکسن تزریقی را هفت هزار دُز در روز اعلام کرد و گفت: تاکنون در مجموع بیش از ۳۱۶ هزار دُز واکسن در استان دریافت که بیش از ۲۵۸ هزار دُز تزریق شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین به پیک پنجم کرونا در استان اشاره کرد و افزود: پیک پنجم بدترین و سخت‌ترین پیک بوده بطوری که شمار فوتی‌ها بالاتر از پیک قبلی بوده است.

 

وی تعداد فوتی‌های کرونا از ابتدای شهریورماه تاکنون را ۹۹ نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۲۰ بیمار بدحال در مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

کریمیان همچنین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها را پایین و به میزان ۵۵ درصد عنوان کرد و افزود: اکنون درصد استفاده از ماسک بین مردم به‌میزان ۷۴ درصد افزایش یافته است.

 

شهرستان‌های ایلام، آبدانان، چرداول و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دره شهر، دهلران، ملکشاهی، مهران، هلیلان و ایوان در وضعیت نارنجی و سیروان و بدره نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.