1

بانوی دونده ایلامی ورودی مسابقات آسیایی را کسب کرد

  • کد خبر : 6509
  • 21 شهریور 1400 - 14:56
بانوی دونده ایلامی ورودی مسابقات آسیایی را کسب کرد

به گزارش حوادث ایلام; مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه ششم الی هشتم مهرماه سال جاری بانوی دونده ایلامی ورودی مسابقات آسیایی را کسب کرددر کشور ازبکستان برگزار می‌شود.   گفتنی است این بانوی افتخار آفرین تنها چند سانتی متر با بهبود رکورد ملی پرتاب وزنه در رده سنی نوجوانان کشور فاصله دارد.   فدراسیون […]

به گزارش حوادث ایلام; مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه ششم الی هشتم مهرماه سال جاری بانوی دونده ایلامی ورودی مسابقات آسیایی را کسب کرددر کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

 

گفتنی است این بانوی افتخار آفرین تنها چند سانتی متر با بهبود رکورد ملی پرتاب وزنه در رده سنی نوجوانان کشور فاصله دارد.

 

فدراسیون دو و میدانی با هدف حضور ورزشکاران در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه، رقابت‌های رکورد گیری را ۱۴ و ۱۵ شهریورماه در قالب مسابقات لیگ بانوان و ۱۶ شهریور ماه نیز به صورت رکوردگیری در مواد محدودی در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار کرد.

 

مسابقات قهرماتی کشور در رده نوجوانان دو ماه پیش در شهرکرد با حضور همه استان‌ها برگزار و الهه علیزاده برای نخستین بار مدال طلا و حائز رتبه قهرمانی شد.

 

پس از آن رقابت‌های رکوردگیری در قالب مسابقات لیگ بانوان با هدف حضور در مسابقات آسیای میانه در رده جوانان و نوجوانان برگزار و علیزاده موفق به کسب این رکورد شد.

 

اولین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیای میانه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مهر ماه امسال به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.