2

زائران به مرز مراجعه نکنند/مرز بین الملی مهران بسته است

  • کد خبر : 6488
  • 20 شهریور 1400 - 10:23
زائران به مرز مراجعه نکنند/مرز بین الملی مهران بسته است

به گزارش حوادث ایلام; مجید کاکی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین کشور جمهوری اسلامی و دولت مرز بین الملی مهران بسته است/ زائران به مرز مراجعه نکنندمرکزی عراق و مصوبات ستاد مرکزی اربعین به دلیل شرایط بحرانی ویروس کرونا هیچ گونه تردد زمینی از مرز مهران انجام نخواهد گرفت.   وی با بیان […]

به گزارش حوادث ایلام; مجید کاکی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین کشور جمهوری اسلامی و دولت مرز بین الملی مهران بسته است/ زائران به مرز مراجعه نکنندمرکزی عراق و مصوبات ستاد مرکزی اربعین به دلیل شرایط بحرانی ویروس کرونا هیچ گونه تردد زمینی از مرز مهران انجام نخواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین تنها مجوز ورود ۳۰ هزار زائر ایرانی به عراق صادر شده است افزود: این تعداد زائر فقط از طریق مرز هوایی می توانند به عراق سفر کنند و هر گونه تردد زمینی طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین در این مرز ممنوع است.

 

فرماندار مهران با بیان اینکه از همه هموطنان سراسر کشور درخواست می شود به مرز مهران مراجعه نکنند تاکید کرد: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان مهران، محدودیت‌ها در مبادی ورودی شهرستان اجرا و از تردد غیرمجاز، تجمعات و راهپیمایی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

وی بیان کرد: مردم مرزدار شهرستان مهران در سنوات گذشته میزبان خوبی برای زائرین حسینی در همه مناسبت‌ها خصوصاً در ایام اربعین بودند، اما امسال با توجه به شرایط ایجاد شده کرونا، توفیق خدمات رسانی به زائران در مرز مهران از مردم فهیم شهرستان سلب شده است.

شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهمترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودرو‌های شخصی، کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و خودرو‌های حامل زائران عتبات عالیات عراق است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.