1

ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب ایلامی آغاز شد

  • کد خبر : 6482
  • 19 شهریور 1400 - 11:55
ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب ایلامی آغاز شد

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب ایلامی آغاز شدبهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب ایلامی آغاز شدبهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

وی افزود: پس از ثبت نام بر اساس نوبتی که برای آن‌ها در سامانه اختصاص می‌یابد و پیامکی که ارسال می‌شود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: مجموع مبتلایان استان ۵۶ هزار و ۳۲۹ نفر و مجموع فوتی‌ها هزار و ۲ نفر است.

صادقی فر گفت: شهرستان‌های ایلام، آبدانان، ملکشاهی، مهران، هلیلان، چرداول، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دره شهرف سیروان و بدره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.