0

۵۵ هزار دز سهمیه جدید واکسن به ایلام اختصاص یافت

  • کد خبر : 6410
  • 15 شهریور 1400 - 0:15
۵۵ هزار دز سهمیه جدید واکسن به ایلام اختصاص یافت

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با اختصاص این سهمیه جدید در هفته جاری ۵۵ هزار دز سهمیه جدید واکسن به ایلام اختصاص یافتروند واکسیناسیون تزریقی تسریع و آمادگی داریم میزان دوز تزریقی واکسن افزایش یابد.   وی با ذکر اینکه تا هفته گذشته متولدان سال ۱۳۶۰ به قبل می‌توانستند برای واکسن مراجعه […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با اختصاص این سهمیه جدید در هفته جاری ۵۵ هزار دز سهمیه جدید واکسن به ایلام اختصاص یافتروند واکسیناسیون تزریقی تسریع و آمادگی داریم میزان دوز تزریقی واکسن افزایش یابد.

 

وی با ذکر اینکه تا هفته گذشته متولدان سال ۱۳۶۰ به قبل می‌توانستند برای واکسن مراجعه کنند گفت: با احتساب این سهمیه واکسن متولدان سال ۶۴ به قبل می‌توانند برای واکسن اقدام کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: تاکنون بیش از ۲۴۶ هزار دز واکسن به استان اختصاص که تاکنون ۲۲ هزار و ۸۹۶ نوبت تزریق انجام‌گرفته است.

 

وی با اشاره به احتمال برگزاری پیاده روی اربعین و تردد زایران در مرز مهران بیان کرد: اگرچه محدودیت‌هایی نیز اعمال شود، ولی احتمال شلوغی جمعیت در مرز مهران وجود دارد و از طرفی با توجه به اینکه بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی تکمیل و کادر درمان درگیر خدمت‌رسانی به بیماران هستند امکانات موجود جوابگوی خدمات رسانی به زائران نیست.

 

کریمیان یادآور شد: در این زمینه باید رایزنی در سطح ملی صورت گرفته و در صورت برگزاری پیاده روی اربعین امکانات بیشتری به استان اختصاص یابد.

 

وی، تعداد کل فوتی‌های کرونا از ابتدای شهریورماه تاکنون را ۶۶ نفر عنوان کرد و افزود: اگرچه آمار مبتلایان‌کاهش و در حال عبور از پیک پنجم هستیم، ولی تعداد فوتی‌ها همچنان بالاست.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.