2

اعلام ۵ استان برای ایجاد موکب دائمی در مرز مهران

  • کد خبر : 6413
  • 15 شهریور 1400 - 13:18
اعلام ۵ استان برای ایجاد موکب دائمی در مرز مهران

به گزارش حوادث ایلام;  احمد کرمی گفت: پنج هکتار بصورت مجزا در نزدیکی پایانه شهید سلیمانی بمنظوراعلام ۵ استان برای ایجاد موکب دائمی در مرز مهران ایجاد موکب دائمی برای استان‌های که متقاضی هستند در نظر گرفته و برای هر استان سه هزار متر مربع در ستاد اربعین مصوب شده است.   وی افزود: متقاضیان […]

به گزارش حوادث ایلام;  احمد کرمی گفت: پنج هکتار بصورت مجزا در نزدیکی پایانه شهید سلیمانی بمنظوراعلام ۵ استان برای ایجاد موکب دائمی در مرز مهران ایجاد موکب دائمی برای استان‌های که متقاضی هستند در نظر گرفته و برای هر استان سه هزار متر مربع در ستاد اربعین مصوب شده است.

 

وی افزود: متقاضیان که قصد دارند از این امتیاز برای ایجاد موکب دائمی استفاده کنند، باید ساختمان موکب را در ۲ طبقه که یک بخش برای اسکان نیرو‌ها و بخش دیگر برای آشپزخانه و بسته غذا احداث کنند.

 

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برای خدمات دهی به زوار زیرساخت‌های اربعین هر ساله باید آماده شود چرا که هر ساله تعداد زیادی از زوار عتبات عالیات از این مسیر تردد می‌کنند.

 

کرمی اضافه کرد: در رایزنی‌های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت مشکل تامین آب و احداث موکب و سایبان در مرز مهران برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.