1

۲۰ درصد زنان باردار ایلامی واکسینه شده اند

  • کد خبر : 6401
  • 14 شهریور 1400 - 11:07
۲۰ درصد زنان باردار ایلامی واکسینه شده اند

به گزارش حوادث ایلام;  جمیل صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه تاکنون۲۰ درصد زنان باردار ایلامی واکسینه شده اند یکهزار و ۵۱۶ مادر باردار شناسایی شده اند گفت: از این تعداد ۳۰۰ نفر معادل ۲۰ درصد از آن‌ها واکسن کرونا دریافت کرده اند.   وی افزود: به منظور حفظ سلامت […]

به گزارش حوادث ایلام;  جمیل صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه تاکنون۲۰ درصد زنان باردار ایلامی واکسینه شده اند یکهزار و ۵۱۶ مادر باردار شناسایی شده اند گفت: از این تعداد ۳۰۰ نفر معادل ۲۰ درصد از آن‌ها واکسن کرونا دریافت کرده اند.

 

وی افزود: به منظور حفظ سلامت این مادران باردار مکان تزریق واکسن آن‌ها جدا از سایر افراد است و در یک مکان بخصوص برای آن‌ها واکسن کرونا تزریق می‌شود.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در سالجاری چهار مادر باردار در استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند تاکید کرد: این آمار سال قبل تنها یک نفر بود، اما متاسفانه امسال افزایش داشت.

 

وی اظهار کرد: افزایش فوت مادران باردار به دلیل کرونا تنها مختص به استان ایلام نبوده و در استان‌های دیگر این آمار حتی ۲ رقمی نیز بوده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.