1

تزریق ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در دهلران

  • کد خبر : 6392
  • 13 شهریور 1400 - 10:59
تزریق ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در دهلران

به گزارش حوادث ایلام;  عبدالصاحب شریفی اظهار داشت: از این میزان ۱۶ هزار نفر دُز اول و ۶ هزار نفر دُز تزریق ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در دهلراندوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.   وی با بیان اینکه متاسفانه از پیک پنجم تا پایان مرداد ماه ۷۵۳ مورد بستری در این شهرستان صورت گرفته […]

به گزارش حوادث ایلام;  عبدالصاحب شریفی اظهار داشت: از این میزان ۱۶ هزار نفر دُز اول و ۶ هزار نفر دُز تزریق ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در دهلراندوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه از پیک پنجم تا پایان مرداد ماه ۷۵۳ مورد بستری در این شهرستان صورت گرفته است افزود: در این مدت ۳۴ نفر اعزام به مرکز استان انجام شد و هم اکنون نیز ۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران یادآور شد: از ابتدای کرونا تا به امروز ۱۰۲ نفر در این شهرستان به دلیل کرونا فوت کرده که از این تعداد ۲۸ نفر در پیک پنجم بوده که آمار بسیار نگران کننده است.

 

شریفی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد گفت: اگر مردم در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی رعایت نکنند قطعاً شاهد افزایش مبتلایان در شهرستان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.