1

کشف بیش از ۱۰ تُن مرغ زنده قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 6283
  • 06 شهریور 1400 - 10:53
کشف بیش از ۱۰ تُن مرغ زنده قاچاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح جلوگیری از قاچاق مرغ، برخورد با قاچاقچیان و افراد سودجو و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.   وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بدره در راستای […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح جلوگیری از قاچاق مرغ، برخورد با قاچاقچیان و افراد سودجو و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بدره در راستای اجرای این طرح در مسیرهای مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیونت را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از این خودروها مقدار ۷ تُن و ۷۰۰ کیلو گرم مرغ زنده قاچاق و فاقد مدارک کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی پل سیمره شهرستان هلیلان یک دستگاه کامیونت ایسوزو را متوقف و در بررسی از این خودرو مقدار ۲ تُن و ۹۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق کشف شد.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله های قاچاق توسط کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است، بیان داشت: در این زمینه بار خودروها جهت توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط و خودروها روانه پارکینگ و راننده آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.