1

اقلام بهداشتی مدارس تامین شود

  • کد خبر : 6214
  • 03 شهریور 1400 - 14:49
اقلام بهداشتی مدارس تامین شود

به گزاش حوادث ایلام;  محمد نوذری اظهار داشت: اگرچه هنوز تصمیمی کلی و نهایی برای بازگشایی مدارس اقلام بهداشتی مدارس تامین شوداخذ نشده، ولی برای مدارس کم جمعیت بویژه روستایی که امکان فعالیت بصورت نیمه حضوری دارند، باید اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز دانش آموزان فراهم شود. وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت […]

به گزاش حوادث ایلام;  محمد نوذری اظهار داشت: اگرچه هنوز تصمیمی کلی و نهایی برای بازگشایی مدارس اقلام بهداشتی مدارس تامین شوداخذ نشده، ولی برای مدارس کم جمعیت بویژه روستایی که امکان فعالیت بصورت نیمه حضوری دارند، باید اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز دانش آموزان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت دانش آموزان اولویت همه ما است افزود: باید برای تامین حفظ سلامت دانش آموزان تمامی امکات مورد نیاز فراهم شود.

نوذری با اشاره به نامشخص بودن وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی جدید یادآور شد: نباد هیچگونه اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان وجود داشته باشد.

استاندار ایلام افزود: آموزش و پرورش به مدیران مدارس ابلاغ کند که برای لباس فرم سختگیری نداشته باشند و از لباس‌های سال گذشته استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۴هزار دانش آموز روستایی استان نیازمند تبلت برای آموزش مجازی هستند از آموزش و پرورش خواست در این زمینه رایزنی برای تامین اعتبار و خرید این تجهیزات را داشته باشد.

نوذری یادآر شد: ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای خرید تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان روستایی از استان تامین می شود.

وی همچنین به وضعیت نامناسب و نگران کننده کرونا در استان اشاره کرد و گفت: اکنون از از ۱۰۰ مورد تست کرونا ۴۰ مورد ثبت و این به معنی وضعیت نامناب شرایط کرونا در استان است.

استاندار ایلام به فوتی‌های کرونا اشاره کرد و گفت: میزان فوتی‌ها در مردادماه نسبت به تیرماه هفت برابر افزایش داشته و متاسفانه شرایط استان خوب نیست.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.