1

میانگین نرخ واکسیناسیون کرونا در استان ایلام ۶۳ درصد است

  • کد خبر : 6129
  • 28 مرداد 1400 - 10:58
میانگین نرخ واکسیناسیون کرونا در استان ایلام ۶۳ درصد است

به گزارش حوادث ایلام;  دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: درصد واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها از میانگین نرخ واکسیناسیون کرونا در استان ایلام ۶۳ درصد استجمله مهران و هلیلان پایین‌تر و به میزان ۵۰ درصد است.   وی ادامه داد: در این زمینه باید تلاش بیشتری شود که گروه‌های پر خطر واکسینه شده تا از […]

به گزارش حوادث ایلام;  دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: درصد واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها از میانگین نرخ واکسیناسیون کرونا در استان ایلام ۶۳ درصد استجمله مهران و هلیلان پایین‌تر و به میزان ۵۰ درصد است.

 

وی ادامه داد: در این زمینه باید تلاش بیشتری شود که گروه‌های پر خطر واکسینه شده تا از درصد مرگ و میر کاسته شود که پیشنهاد می‌شود فرمانداران ، کمیته واکسیناسیون را در شهرستان‌ها تشکیل دهند.

 

صادقی فر با اشاره به کوچ عشایر مهمان به استان ایلام بیان کرد: این افراد باید از استان مبدا مورد واکسیناسیون قرار گرفته و پس از ورود به استان واکسینه شده باشند.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین اضافه کرد: ورود افراد بومی ساکن خارج استان در دو شهرستان مهاجر پذیر بدره و سیروان در ایام تاسوعا و عاشورا خطرناک بوده که در این زمینه باید تمهید لازم انجام شود.

 

صادقی فر با قدردانی از همکاری سازمان تبلیغات و هیات‌های مذهبی در برپایی محافل عزاداری سالار شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: عمده هیات‌ها پای کار هستند فقط چند مورد برگزاری محفل در فضای مسقف گزارش که تذکر لازم داده شد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.