4

تمهیدات پلیس راهور برای پوشش ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا در ایلام

  • کد خبر : 6113
  • 26 مرداد 1400 - 10:38
تمهیدات پلیس راهور برای پوشش ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس راهور استان تمهیدات لازم را برای ایام عزاداری و به ویژه تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده می‌کند.   وی افزود: بحمدالله در شب های گذشته پوشش ترافیکی مطلوبی […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس راهور استان تمهیدات لازم را برای ایام عزاداری و به ویژه تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده می‌کند.

 

وی افزود: بحمدالله در شب های گذشته پوشش ترافیکی مطلوبی در سطح معابر و در محدوده  تکایا و هیئات مذهبی و… به عمل آمده و برای روز تاسوعا و عاشورا نیز تمهیدات لازم از جمله محدودیت‌های ترافیکی لحاظ شده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: در جلسات هماهنگی به مسئولان هیئت ها و دستجات عزاداری تاکید شده علاوه بر رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی از راه اندازی دستجات عزاداران در سطح معابر عمومی و خیابان ها اجتناب کنند .

 

وی به شهروندان توصیه کرد: در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری تا به مأموریت خودروهای امدادی و انتظامی نیز خللی وارد نشود.

 

سرهنگ کهزادی در پایان از عزاداران خواست: از پارک وسایل نقلیه خود در محل های غیر مجاز که باعث اختلال در عبور و مرور می شود خودداری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.