3

تردد بین استانی و ورود و خروج شهرهای قرمز ممنوع است

  • کد خبر : 6089
  • 23 مرداد 1400 - 19:38
تردد بین استانی و ورود و خروج شهرهای قرمز ممنوع است

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها پر شده و شرایط خطرناکی پیش روی استان و کشور ترسیم شده است، اظهار داشت: میزان مبتلایان و فوتی‌ها در استان در حال افزایش است و این در حالیست که قدرت سرایت بیماری بیش از سایر پیک‌هاست.     وی افزود:شرایط حاد استان، عدم […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها پر شده و شرایط خطرناکی پیش روی استان و کشور ترسیم شده است، اظهار داشت: میزان مبتلایان و فوتی‌ها در استان در حال افزایش است و این در حالیست که قدرت سرایت بیماری بیش از سایر پیک‌هاست.

 

 

وی افزود:شرایط حاد استان، عدم رعایت پروتکلها و ساده انگاری مردم باعث شده اوضاع کرونا در استان وخیم تر گردد.

 

 

نوذری گفت:به غیر از مشاغل گروه “۱” بقیه اصناف و گروههای شغلی از دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد۱۴۰۰ تعطیل میباشند.

 

 

وی افزود:تردد بین استانی و ورود و خروج از/به شهرهای قرمز از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد۱۴۰۰ تا صبح روز یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ممنوع می‌باشد.

 

استاندار ایلام گفت: کلیه ادارات به غیر از دستگاههای خدمات رسان از روز دوشنبه ۲۵ مرداد لغایت پایان وقت اداری روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل می باشد.

 

 

وی تصریح کرد: تعطیلی ادارات به منزله تشدید محدودیتها و منع تردد در سطح شهرها و دوری از تجمعات است، با کلیه کسانی که قرنطینه را نقض یا در اجرای محدودیتها اختلال ایجاد کنند، برخورد می شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.