2

مخلان نظم و امنیت بدانند نیروی انتظامی برای امنیت مردم از جان خود هم خواهد گذشت

  • کد خبر : 6041
  • 19 مرداد 1400 - 10:41
مخلان نظم و امنیت بدانند نیروی انتظامی برای امنیت مردم از جان خود هم خواهد گذشت

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر”فرمانده در مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید یاسر طاهری از شهدای مدافع وطن اظهار داشت: نیروی انتظامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و در آستانه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، شهید دیگری را برای نهادینه کردن امنیت و آرامش مردم تقدیم […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر”فرمانده در مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید یاسر طاهری از شهدای مدافع وطن اظهار داشت: نیروی انتظامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و در آستانه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، شهید دیگری را برای نهادینه کردن امنیت و آرامش مردم تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

 

وی افزود: اگر امروز دنیا ، روی ایران اسلامی حساب ویژه ای باز کرده است به واسطه همین فرهنگ والای شهادت‌طلبی در نیروهای مسلح است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها از عزت و اقتدار برخوردار است.

 

وی یادآور شد: شهدا و خانواده آنها از بهترین متاع خود برای امنیت و آرامش وطن گذشتند و امروز تمام مردم و مسئولان موظفند قدردان آنان باشند.

 

سردار القاصی مهر با هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت اظهار داشت و مخلان نظم و امنیت بدانند مکتب شهدا همچنان باقیست امنیت مردم خط قرمز ماست و برای نهادینه کردن آن در جامعه، همکاران ما از هیچ کوششی حتی به قیمت از دست دادن جان عزیز خود کوتاهی نخواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.