2

غیراستاندارد!!!

  • کد خبر : 5906
  • 13 مرداد 1400 - 14:11
غیراستاندارد!!!

به گزارش حوادث ایلام; وقتی ما یقین داریم خودروهای ما به همراه جاده ها غیر استاندار هستند چرا باید غیراستاندارد رانندگی کنیم.   ایمن سازی جاده ها و ارتقای ایمنی خودروها نقش قابل توجهی در کاهش امار تلفات جاده ای در کشور دارد.   حال با توجه به شیب کنده بهبود کیفیت خودروها،برای جلوگیری از […]

به گزارش حوادث ایلام; وقتی ما یقین داریم خودروهای ما به همراه جاده ها غیر استاندار هستند چرا باید غیراستاندارد رانندگی کنیم.

 

ایمن سازی جاده ها و ارتقای ایمنی خودروها نقش قابل توجهی در کاهش امار تلفات جاده ای در کشور دارد.

 

حال با توجه به شیب کنده بهبود کیفیت خودروها،برای جلوگیری از بروز سوانح مرگبار تصادفات جاده ای در محورهای ارتباطی استان ایلام باید ایمنی جاده ها مورد توجه قرار داده شود.

 

علی رغم تلاش ارگان های مربوطه اما ایمنی جاده های استان ایلام همچنان مورد قبول نیست و جاده های استان با وضعیت موج دار،کم عرض،بی کیفیت و… در دسترس رانندگان و مردم غیور،قهرمان و مرز نشین ایلام قرار دارد.

 

در یک جمله می توان گفت شرط ایمن بودن و به سلامت رسیدن سرنشین های خودرو در جاده‌های استان ایلام احتیاط در رانندگی است.

 

حال بی کفیتی جاده ها باعث می شود که باید خود رانندگان با رانندگی استاندارد مانع آسیب به خود و سرنشینان باشند.

 

امار ها نشان می دهد که بیشترین علل تصادفات در جاده های استان ایلام تخطی از سرعت مطمئنه،عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ می باشد.

 

برسی قبض های جریمه رانندگان استان ایلام نشان می دهد که بیشترین جریمه های رانندگی در استان مربوط به سرعت غیرمجاز،تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز می باشد.

 

با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن جاده های استان لزوم رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو در زمان رانندگی از مهمترین الزامات رانندگی ایمن در جاده های استان ایلام است.

 

در پایان امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و ارتقای استاندارهای جاده های استان شاهد کاهش امار تلفات انسانی در سطح محورهای مواصلاتی باشیم.

 

گزارشگر: سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.