0

افزایش ۲۲ درصدی واقعه طلاق در ایلام

  • کد خبر : 5920
  • 13 مرداد 1400 - 18:41
افزایش ۲۲ درصدی واقعه طلاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; مدیرکل ثبت احوال استان ایلام سید محمد علی تقوی در گفت و گو با خبرنگار راسان خبر در ایلام، اظهار داشت: در چهار ماه اول سالجاری یک هزار و ۶۳۴واقع ازداوج در استان ثبت شدکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.   وی افزود: […]

به گزارش حوادث ایلام; مدیرکل ثبت احوال استان ایلام سید محمد علی تقوی در گفت و گو با خبرنگار راسان خبر در ایلام، اظهار داشت: در چهار ماه اول سالجاری یک هزار و ۶۳۴واقع ازداوج در استان ثبت شدکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.

 

وی افزود: همچنین در این مدت۲ هزار و ۳۲۹ واقعه ولادت در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹/۳ درصد کاهش یافته است.

 

مدیرکل ثبت احوال ایلام بیان داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه، ۹۹۷ مورد فوتی و ۲۹۱ مورد نیز واقعه طلاق در ایلام ثبت شد که به ترتیب واقعه فوت۱/۳ درصد افزایش و طلاق نیز ۲۲ درصد رشد داشته است.

 

وی یادآور شد: همچنین در این مدت ۸۳ واقعه چند قلوزایی در ایلام رخ داده که از این تعداد ۴٠ نوزاد دو قلو و یک مورد نیز سه قلو بوده است.

تقوی تصریح کرد: میانگین سن ازدواج در مردان ۳۱ و طلاق ۳۷ سال و سن ازدواج در زنان نیز ۲۶ و طلاق ۳۲ سال است.

 

 

وی ادامه داد: نسبت ولادت در استان به ازای یک هزار نفر ۱۲/۵ درصد، فوت ۵/۷ درص، ازدواج ۷/۳ و طلاق ۱/۶ درصد است.

 

مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: طی چهارماه اولسالجاری در هر شبانه روز ۸ واقعه فوت، ۱۹ واقعه ولادت، ۱۴ واقعه ازدواج و ۲ واقعه طلاق در سطح استان به ثبت رسیدهاست.

 

وی افزود: همچنین به ازای ۵/۶ واقعه ازدواج یک واقعه طلاق در ایلام رخ خواهد داد.

 

تقوی در پایان از صدور ۳۱شناسنامه برای فرزندان معاودین عراقی که مادر آنها ایرانی هستند در ایلام خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰ نفر برای اعطای شناسنامه در سطح استان شناسایی شده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.