4

بیش از ۸۵هزار نفر در ایلام علیه کرونا واکسینه شده اند

  • کد خبر : 5869
  • 11 مرداد 1400 - 10:10
بیش از ۸۵هزار نفر در ایلام علیه کرونا واکسینه شده اند

به گزارش حوادث ایلام; دکترمحمد کریمیان اظهار داشت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون در سطح استان تاکنون بیش از ۸۵هزار نفر در ایلام علیه کرونا واکسینه شده اند۸۵ هزار و ۶۲۲ مورد واکسیناسیون گروه‌های سنی و افراد واجد شرایط انجام شده است.   وی با بیان اینکه در روزهای گذشته استقبال خوبی از واکسیناسیون در استان […]

به گزارش حوادث ایلام; دکترمحمد کریمیان اظهار داشت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون در سطح استان تاکنون بیش از ۸۵هزار نفر در ایلام علیه کرونا واکسینه شده اند۸۵ هزار و ۶۲۲ مورد واکسیناسیون گروه‌های سنی و افراد واجد شرایط انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته استقبال خوبی از واکسیناسیون در استان شکل گرفته است، افزود: واکسیناسیون گروهای شغلی مختلف آغاز شده و در حوزه بازار نیز در فضایی منظم و با رعایت استانداردهای مناسب در حال اجراست و در روزهای آینده واکسیناسیون قشرهای مختلف بطور جدی تری شکل می گیرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: روز گذشته با ثبت تعداد ۴ هزار و ۳۰۵ مورد، رکورد جدیدی از واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا در سطح استان ثبت شد.

 

کریمیان عنوان کرد: از همشهریان ایلامی تقاضا می شود با آرامش، حوصله و با رعایت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا همکاران دانشگاه علوم پزشکی نیز بتوانند به بهترین شکل به مردم خدمات را ارائه دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.