2

تونل اربعین ۱۰ روز دیگر بازگشایی می‌شود

  • کد خبر : 5811
  • 07 مرداد 1400 - 11:25
تونل اربعین ۱۰ روز دیگر بازگشایی می‌شود

به گزارش حوادث ایلام;  عبدالله بهادری اظهار داشت: تونل اربعین (قلاجه) که از پنجم تیرماه به دلیل تکمیل تونل اربعین ۱۰ روز دیگر بازگشایی می‌شودروشنایی و اجرای تاسیسات مکانیکی و تهویه به مدت ۴۰ روز مسدود شده است شانزدهم مرداد ماه بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته می شود.   وی تصریح کرد: […]

به گزارش حوادث ایلام;  عبدالله بهادری اظهار داشت: تونل اربعین (قلاجه) که از پنجم تیرماه به دلیل تکمیل تونل اربعین ۱۰ روز دیگر بازگشایی می‌شودروشنایی و اجرای تاسیسات مکانیکی و تهویه به مدت ۴۰ روز مسدود شده است شانزدهم مرداد ماه بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته می شود.

 

وی تصریح کرد: در این مدت تنها نیمی از روشنایی و جت فن‌های داخل تونل فعال بود که با تامین و انتقال از پست برق شهرستان گیلانغرب این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

 

بهادری افزود:در این مدت رانندگان از مسیر اسلام آباد غرب، حمیل و سرابله و جاده قبلی گردنه قلاجه به سمت شهرستان ایوان به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده می کردند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رانندگان درخواست کرد: با صبر و شکیبایی و با توجه به علایم هشداردهنده همکاران راهداری و پلیس با ایمنی در این‌محور تردد کنند.

 

افتتاح و بهره برداری از تونل قلاجه (اربعین) علاوه بر نزدیکی در راه ارتباطی استان‌های ایلام و کرمانشاه به هم به ویژه شهرستان‌های ایوان از توابع استان ایلام و شهرستان گیلانغرب از توابع استان کرمانشاه، در سهولت تردد زائران اربعین حسینی در طول سال بویژه ایام اربعین حسینی که اوج تردد زائران است نقش مهم و بسیار حائز اهمیتی دارد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.