2

ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی ایلام

  • کد خبر : 5789
  • 06 مرداد 1400 - 10:47
ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی ایلام

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۲ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۹۸۵ ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد ر محور‌های مواصلاتی ایلامتردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان ایلام به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است. […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۲ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۹۸۵ ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد ر محور‌های مواصلاتی ایلامتردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان ایلام به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه‌های تردد شمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محور‌های مواصلاتی استان یک میلیون و ۴۳۸ هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

دلخواه با اشاره به محور‌های مواصلاتی که بیشترین و کمترین تردد در آن‌ها به ثبت رسیده، خاطر نشان کرد: محور ایلام- ایوان با بیش از ۶۲۹ هزار تردد دارای بیشترین تردد و محور صالح آباد – مهران با بیش از ۸۱ هزار تردد دارای کمترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده‌اند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: بیش از ۱۲۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار در محور‌های مواصلاتی استان ایلام فعال هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.