2

تزریق ۶ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان آبدانان

  • کد خبر : 5785
  • 06 مرداد 1400 - 10:41
تزریق ۶ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان آبدانان

به گزارش حوادث ایلام; سیروس مرادحاصلی با بیان اینکه ۱۹۴ دوز واکسن نیز برای تزریق به عوامل تزریق ۶ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستات آبدانانبرگزارای انتخابات نظیر هیات اجرایی، نظارت و بازرسی ارسال شده است افزود: استقبال از تزریق واکسن کرونا در شهرستان آبدانان رضایت بخش است.   فرماندار آبدانان تاکید کرد: تغییر وضعیت […]

به گزارش حوادث ایلام; سیروس مرادحاصلی با بیان اینکه ۱۹۴ دوز واکسن نیز برای تزریق به عوامل تزریق ۶ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستات آبدانانبرگزارای انتخابات نظیر هیات اجرایی، نظارت و بازرسی ارسال شده است افزود: استقبال از تزریق واکسن کرونا در شهرستان آبدانان رضایت بخش است.

 

فرماندار آبدانان تاکید کرد: تغییر وضعیت کرونای شهرستان از نارنجی به قرمز موجب شد تیم‌های نظارتی با دقت بیشتری فعالیت خود را ادامه دهند و نشست‌های ستاد کرونا بصورت منظم با اتخاذ تصمیمات مقابله‌ای کرونا برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه برای اطلاع رسانی از خطرات کرونا به مردم، آژیر خطر در شهر توسط شهرداری‌ها به صدا درآمده و از برگزاری مراسمات عزا و عروسی و تجمعات توسط نیروی انتظامی، دهیاران ممانعت شده است عنوان کرد: ستاد کرونا شهرستان صنوف پرخطر، سالن‌های ورزشی، تالارها، آموزشگاه‌ها و کافه‌ها را که به قانون عمل نکرده را پلمب کرده است.

 

فرماندار آبدانان اضافه کرد: گروهی متشکل از نماینده فرماندار، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، اداره صمت و اصناف روزانه از تمامی صنوف شهر بازدید می‌کنند.

 

مرادحاصلی بیان داشت: افراد مشکوک را به مرکز منتخب کرونا شهرستان ارجاع داده و از آن‌ها تست کرونا گرفته می‌شود که در صورت مثبت بودن تست آن‌ها، عملیات رهیگیری از اطرافیان مبتلایان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

هم اکنون شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز، دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ایوان، چرداول، هلیلان، سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.