1

روزانه ۴ هزار مرسوله پستی از استان ایلام ارسال می شود

  • کد خبر : 5761
  • 05 مرداد 1400 - 10:32
روزانه ۴ هزار مرسوله پستی از استان ایلام ارسال می شود

به گزارش حوادث ایلام; هدایت فیلی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا خرید و فروش‌های اینترنتی ارسال روزانه ۴ هزار مرسوله پستی از استان ایلامهشت و نیم برابر در بخش قبول سال جاری نسبت به سنوات گذشته در حوزه فروشگاه‌های درون استان افزایش یافته است.   وی با اشاره به فعالیت ۲۵ باجه نیابتی در […]

به گزارش حوادث ایلام; هدایت فیلی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا خرید و فروش‌های اینترنتی ارسال روزانه ۴ هزار مرسوله پستی از استان ایلامهشت و نیم برابر در بخش قبول سال جاری نسبت به سنوات گذشته در حوزه فروشگاه‌های درون استان افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به فعالیت ۲۵ باجه نیابتی در ادارات ثبت اسناد، پزشکی قانونی، فنی و حرفه ای، دانشگاه ملی، آزمایشگاه مادران باردار و … افزود: این باجه ها با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد شده و سبب ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.

 

فیلی همچنین به ایجاد خطوط مبادله سراسری مستقیم بین تهران – ایلام که قبلا به واسطه استان‌های کرمانشاه و همدان انجام می‌گرفت اشاره کرد و یادآور شد: ۲ دستگاه کامیون اسکانیا در راستای کاهش مدت زمان ارسال مرسولات و افزایش سرعت عمل و جلب رضایت مردم اختصاص یافت.

 

وی افزود: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته با وجود تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه‌های پستی را افزایش نداده است و این امر سبب کمبود درآمد و زیان‌ده بودن اکثر ادارات کل پست کشور از جمله پست استان ایلام شده است.

 

هم اکنون ۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر‌ای سی تی روستایی، ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان‌ها در سطح استان ایلام فعال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.