3
خانه دسته‌بندی نشده

افزایش نگران کننده روند ابتلا به کرونا در ایلام

  • کد خبر : 5741
  • 03 مرداد 1400 - 14:50
افزایش نگران کننده روند ابتلا به کرونا در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با احتساب ۲۲۹ ابتلای جدید شمار مبتلایان به افزایش نگران کننده روند ابتلا به کرونا در ایلامکرونا ویروس در استان به ۴۲ هزار و ۸۰۳ نفر افزایش یافت.   وی با اشاره به ثبت ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان […]

به گزارش حوادث ایلام;  دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با احتساب ۲۲۹ ابتلای جدید شمار مبتلایان به افزایش نگران کننده روند ابتلا به کرونا در ایلامکرونا ویروس در استان به ۴۲ هزار و ۸۰۳ نفر افزایش یافت.

 

وی با اشاره به ثبت ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: مجموع فوتی‌های استان تا این لحظه به ۸۱۸ نفر افزایش یافت.

کریمیان یادآور شد: ۸۴ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری‌های موجود در استان به ۱۸۹ نفر افزایش یافت.

 

وی با بیان اینکه ایلام با ۲۴ نفر، دره شهر ۲۱ نفر و مهران با ۲۰ نفر بالاترین آمار بستری جدید را به خود اختصاص دادند تصریح کرد: همچنین از بستری‌های جدید هشت نفر مربوط به آبدانان، پنج نفر دهلران، چهار نفر ایوان و ۲ نفر مربوط به بدره است.

 

کریمیان با ابراز نگرانی از افزایش بستری‌ها و مبتلایان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است و مردم با ساده انگاری و عدم رعایت سبب روند افزایشی بیماری شده اند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: شهرستان‌های ایلام، دره شهر، مهران، آبدانان و چوار در وضعیت قرمز، دهلران و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا استان ۴۰ هزار و ۷۸۰ نفر است، افزود: شهرستان‌های ملکشاهی، هلیلان، چرداول، سیروان، و ایوان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5741
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.