1

تداوم طرح محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی در ایلام

  • کد خبر : 5717
  • 02 مرداد 1400 - 10:23
تداوم طرح محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده با اشاره به تداوم طرح ممنوعیت تردد به شهرها و استانهای تداوم طرح محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی در ایلامبا وضعیت قرمز و نارنجی تصریح کرد: رانندگانی که تردد غیرضروری داشته باشند، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون می‌شوند.   وی افزود: دوربین‌های ثابت […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده با اشاره به تداوم طرح ممنوعیت تردد به شهرها و استانهای تداوم طرح محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی در ایلامبا وضعیت قرمز و نارنجی تصریح کرد: رانندگانی که تردد غیرضروری داشته باشند، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون می‌شوند.

 

وی افزود: دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات استان نیز فعال بوده و نسبت به ثبت تخلف رانندگان نقض کننده مصوبات کرونا در مسیر‌های منتهی به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی اقدام می‌نمایند.

 

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در مسیر‌های منتهی به شهرستان‌های دارای شرایط قرمز و نارنجی فقط برای امورات ضروری (پزشکی-قضایی و کارکنان شاغل ادارات) بوده و در غیر این صورت، رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوند.

 

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: هدف از ایجاد ممنوعیت و محدودیت‌های درنظرگرفته شده قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و عادی شدن شرایط استان بوده که نیاز است که همشهریان محترم نیز نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.