1

افزایش روند ابتلا به کرونا در افراد زیر ۲۰ سال در ایلام

  • کد خبر : 5714
  • 02 مرداد 1400 - 7:19
افزایش روند ابتلا به کرونا در افراد زیر ۲۰ سال در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه ابتلا به این گروههای سنی بخصوص درافزایش روند ابتلا به کرونا در افراد زیر ۲۰ سال در ایلام شهرستان‌های آبدانان و دره شهر بصورت نگران کننده‌ای در حال افزایش است افزود: علائمی مانند تب، گلودرد، بدن درد، آبریزش بینی، علائم گوارشی مانند استفراغ، اسهال، […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه ابتلا به این گروههای سنی بخصوص درافزایش روند ابتلا به کرونا در افراد زیر ۲۰ سال در ایلام شهرستان‌های آبدانان و دره شهر بصورت نگران کننده‌ای در حال افزایش است افزود: علائمی مانند تب، گلودرد، بدن درد، آبریزش بینی، علائم گوارشی مانند استفراغ، اسهال، درد شکم و حالت تهوع افزایش یافته است.

 

وی با تاکید بر اینکه دلتا کرونا بیشتر افراد با سنین پایین را درگیر و بخش قابل توجهی از مواردی که در بخش اطفال بستری می‌شوند، مشکوک به کرونا و دارای علائم کرونا هستند تصریح کرد: والدین در این شرایط بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و از فرصت تعطیلی مدارس به بهترین شکل استفاده کرد و سلامتی فرزندانمان را حفظ کنیم.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: اماکنی مانند گیم نت‌ها و شهربازی‌ها که باید تعطیل باشند، والدین رفتار کنترل کننده‌ای بر رفتار‌های فرزندانشان برای حضور در این مکان‌ها داشته باشند.

 

صادقی فر یادآور شد: هر جایی که مرکز تجمعی مانند باشگاه، شهربازی، گیم نت، مراسم عروسی، تالار‌های پذیرایی و کافی شاپ‌ها که معمولا بخش قابل توجهی از افراد زیر ۲۰ سال در این مکان‌ها تجمع می‌کنند، والدین باید مراقبت بیشتری کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وضعیت کرونا در استان بسیار نگران کننده است بستری‌ها و مبتلایان روند افزایشی دارند، شهرستان‌های استان روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود و والدین بیش از پیش باید مراقب فرزندان خود باشند.

 

تعداد مبتلایان در استان ایلام از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۵۰۴ نفر و تعداد فوتی‌ها نیز ۸۱۶ نفر است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.