3

۵۷ درصد مردم چوار دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

  • کد خبر : 5697
  • 01 مرداد 1400 - 10:31
۵۷ درصد مردم چوار دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

به گزارش حوادث ایلام; دکتر فرزاد بسطامی با بیان اینکه همه پرسنل مرکز بهداشت چوار واکسن کرونا تزریق ۵۷ درصد مردم چوار دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اندکرده اند، افزود: از هفته آینده واکسیناسیون جامعه هدف در بخش بولی نیز آغاز می‌شود تا مردم بتوانند سریع‌تر در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.   […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر فرزاد بسطامی با بیان اینکه همه پرسنل مرکز بهداشت چوار واکسن کرونا تزریق ۵۷ درصد مردم چوار دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اندکرده اند، افزود: از هفته آینده واکسیناسیون جامعه هدف در بخش بولی نیز آغاز می‌شود تا مردم بتوانند سریع‌تر در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

 

دکتر بسطامی با اشاره به اینکه هیچ گونه محدویتی جهت تزریق واکسن برای جامعه هدف وجود ندارد، گفت: تزریق واکسن سبب کاهش مرگ و میر می‌شود و مردم بدون نگرانی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: از هفته‌های آینده تزریق واکسن برای سایر سنین برحسب بخشنامه‌های وزارت بهداشت انجام خواهد شد که چوار همزمان با سایر شهرستان‌ها آمادگی تزریق واکسن به جامعه هدف را دارد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار تصریح کرد: با توجه به این که بخشی از جامعه هدف برای تزریق واکسن در مراکز صعب العبور ساکن و عشایری و به شهرستان دسترسی ندارند و همچنین جامعه عشایری هستند، در صورت امکان به صورت سیار با هماهنگی مراکز سلامت برای تزریق آن‌ها اقدام خواهد شد.

 

شهرستان چوار با یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، ۴۷ روستای دارای سکنه و ۴۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق است و طبق آخرین سرشماری‌ها ۲۸ هزار نفر ساکن و شناور ساکن این شهرستان هستند.

 

شهرستان چوار در فاصله ۱۰ کیلومتری ایلام واقع است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.