2

تزریق ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در ایلام

  • کد خبر : 5651
  • 29 تیر 1400 - 0:20
تزریق ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی فر گفت : اگر روند تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف بهتزریق ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در ایلام همین شکل استمرار داشته باشد برای فصل‌های پاییز و زمستان سال جاری با مشکلات کمتری نسبت به سال گذشته مواجه خواهیم بود.   وی با بیان اینکه در سه ماهه زمستان […]

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی فر گفت : اگر روند تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف بهتزریق ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در ایلام همین شکل استمرار داشته باشد برای فصل‌های پاییز و زمستان سال جاری با مشکلات کمتری نسبت به سال گذشته مواجه خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه در سه ماهه زمستان سال گذشته، ۲۲ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را دست داده اند، افزود: اکثر شهرستان‌های ایلام در مدت یاد شده در وضعیت آبی کرونا بودند و ما نگرانی زیادی برای فصل زمستان نداریم چرا که از تجربیات گذشته خود استفاده می‌کنیم.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: واکسن تولید داخل مشترک با کشور کوبا در کشور و استان ایلام در حال تزریق است و خیلی تفاوت زیادی با سایر واکسن‌های خارجی و داخلی ندارند، اما خاصیت اصلی تمامی واکسن این است که مقادیر آنان کمک کند که از بستری شدن، بدحال شدن، از ابتلا با علایم زیاد و از مرگ افراد بر اثر ابتلا به کرونا جلوگیری کند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

 

صادقی فر اظهار کرد: واکسن خارجی برتری بر واکسن داخلی ندارد، اما برخی از آنان قدرت آنتی بادی بیشتری دارند و برخی کمتر است، اما همه آنان از مرگ فرد مبتلا به کرونا ممانعت می‌کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.