3

قیمت نان در ایلام تغییر نکرد

  • کد خبر : 5644
  • 28 تیر 1400 - 10:09
قیمت نان در ایلام تغییر نکرد

به گزارش حوادث ایلام;  رضا محمدرحیمی گفت: تاکنون هیچگونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت قیمت نان در ایلام تغییر نکردنان در ایلام اتخاذ نشده است ، اما بررسی تقاضای اتحادیه مربوطه نیز با نگاه کارشناسی در دستور کار قرار دارد.   وی افزود: به منظور حمایت از شاغلین این صنف، بررسی میزان هزینه‌های سربار، تعیین […]

به گزارش حوادث ایلام;  رضا محمدرحیمی گفت: تاکنون هیچگونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت قیمت نان در ایلام تغییر نکردنان در ایلام اتخاذ نشده است ، اما بررسی تقاضای اتحادیه مربوطه نیز با نگاه کارشناسی در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: به منظور حمایت از شاغلین این صنف، بررسی میزان هزینه‌های سربار، تعیین وضعیت سود و زیان آنان با رعایت حقوق مصرف کنندگان متناسب با شرایط اقتصادی و سطح معیشت مردم استان، در دستور کارگروه کارشناسی قرار گرفته که در صورت ضرورت تغییر قیمت، نتایج تصمیم گیری از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع مردم می‌رسد.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: در شرایط موجود هیچ واحد نانوایی اجازه افزایش قیمت نداشته و تا دست یابی به نتایج کارشناسی در کارگروه مربوطه، هرگونه دریافت وجه اضافه از مشتریان تخلف بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

 

محمد رحیمی افزود: نظارت بر واحد‌های نانوایی و برخورد با تخلفات به عنوان مطالبه جدی مردم در اولویت کاری مجموعه بازرسی و نظارت این سازمان صمت قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.