0

۹۵ درصد مردم ایلام کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

  • کد خبر : 5637
  • 27 تیر 1400 - 20:44
۹۵ درصد مردم ایلام کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

به گزارش حوادث ایلام; سید محمدعلی تقوی در حاشیه دیدار با فرماندار دهلران اظهار داشت: از ابتدای صدور ۹۵ درصد مردم ایلام کارت ملی هوشمند دریافت کرده اندکارت ملی هوشمند در استان تاکنون کارت ملی هوشمند برای ۹۵ درصد مردم استان صادر شده است.   وی با بیان اینکه مراحل ثبت نام پنج درصد باقیمانده […]

به گزارش حوادث ایلام; سید محمدعلی تقوی در حاشیه دیدار با فرماندار دهلران اظهار داشت: از ابتدای صدور ۹۵ درصد مردم ایلام کارت ملی هوشمند دریافت کرده اندکارت ملی هوشمند در استان تاکنون کارت ملی هوشمند برای ۹۵ درصد مردم استان صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه مراحل ثبت نام پنج درصد باقیمانده و اقدام برای صدور کارت ملی آن‌ها تا پایان سال تکمیل می‌شود افزود: بیش از ۲۵۰ خدمت در قالب ملی تعریف شده است که مردم در آینده از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

 

تقوی با اشاره به کاهش ولادت در استان تصریح کرد: نرخ ولادت در استان نسبت به چهار ماهه اول سال گذشته هفت درصد کاهش دارد.

 

مدیرکل ثبت احوال ایلام پایین آمدن نرخ باروری، کاهش ازدواج، افزایش طلاق و نوع نگرش مردم به تک فرزندی را از مهمترین عوامل کاهش نرخ ولادت در استان عنوان کرد و یادآور شد: خوشبختانه در استان ایلام نرخ ازدواج سال جاری نسبت به چهار ماهه اول سال گذشته از رشد هشت درصدی برخوردار است.

 

مجید عسگری فرماندار شهرستان دهلران با اشاره به وسعت این شهرستان خواستار راه اندازی نمایندگی ثبت احوال در بخش‌های دشت عباس و سراب میمه شد و بر ضرورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن‌ها هم تاکید کرد.

 

وی با اشاره به صدور ۲۷ هزار جلد شناسنامه مکانیزه در شهرستان گفت: تاکنون ۷۵ درصد مردم دهلران از شناسنامه مکانیزه برخوردار شده اند.

 

فرماندار دهلران همچنین از صدور ۳۰ هزار جلد کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبر داد و افزود: ۸۰ درصد مردم صاحب کارت ملی هوشمند شده اند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.