5

روند واکسیناسیون کرونا در ایلام شتاب می گیرد

  • کد خبر : 5594
  • 23 تیر 1400 - 15:01
روند واکسیناسیون کرونا در ایلام شتاب می گیرد

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی فر با بیان اینکه تاکنون ۴۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان ایلام تزریق روند واکسیناسیون کرونا در ایلام شتاب می گیردشده است اظهار داشت: همه متولدان سال ۱۳۳۵ و پایین‌تر برای دریافت دز اول واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.   دکتر صادقی فر با بیان […]

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی فر با بیان اینکه تاکنون ۴۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان ایلام تزریق روند واکسیناسیون کرونا در ایلام شتاب می گیردشده است اظهار داشت: همه متولدان سال ۱۳۳۵ و پایین‌تر برای دریافت دز اول واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

 

دکتر صادقی فر با بیان اینکه افراد قبل از مراجعه برای واکسن زدن مایعات بیشتری باید مصرف کنند و به هیچ وجه دارو‌های مصرفی خود را به دلیل مراجعه و انجام واکسیناسیون قطع نکنند تاکید کرد: از همه افرادی که در گروه سنی ۶۸ تا ۷۰ سال قرار دارند درخواست می شود حتماً در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تنها به افرادی واکسن زده می‌شود که در سامانه سلامت ثبت نام کرده باشند یادآور شد: بر اساس نوبت دهی و گروه‌های سنی فراخوان داده می‌شود و افراد زمانی که پیامک دریافت می‌کنند بر اساس مکان و زمان مشخص شده مراجعه کنند.

 

صادقی فر افزود: با رونمایی از واکسن برکت روند واکسیناسیون در کشور و استان سرعت گرفته است، تاکنون چهار برند واکسن خارجی و یک برند واکسن ایرانی (برکت) وارد استان شده است.

 

وی تصریح کرد: مردم نگران کمبود دوز دوم واکسن نباشند، در دوز دوم همان برند واکسن برای افراد تزریق خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.