1
خانه دسته‌بندی نشده

مزرعه تولید ارز دیجیتال در سیروان کشف شد

  • کد خبر : 5527
  • 17 تیر 1400 - 0:03
مزرعه تولید ارز دیجیتال در سیروان کشف شد

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: تعداد ۲۳ دستگاه ماینر و مبدل تولید ارز کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در شهرستان سیرواندیجیتال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیروان به ارزش ۱۰میلیارد ریال کشف شد.   وی افزود: در راستای طرح جمع آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و در پی دریافت […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: تعداد ۲۳ دستگاه ماینر و مبدل تولید ارز کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در شهرستان سیرواندیجیتال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیروان به ارزش ۱۰میلیارد ریال کشف شد.

 

وی افزود: در راستای طرح جمع آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک گاوداری در روستایی در اطراف شهرستان سیروان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 

سردار القاصی مهر یادآورشد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیروان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با شناسایی محل و در هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از گاوداری موصوف تعداد ۲۳ دستگاه ماینر و مبدل غیرمجاز با متعلقات کامل که بصورت ماهرانه جا سازی شده بود کشف ودر این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجعه قضایی گردید.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5527
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.