3

تخصص و ایمان از شاخصه های مدیران اسلامی

  • کد خبر : 5465
  • 12 تیر 1400 - 11:19
تخصص و ایمان از شاخصه های  مدیران  اسلامی

به گزارش حوادث ایلام; روح الله مرادی دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان ایلام در گفت و گو با حوادث ایلام گفت:در آئین اسلام مسند مدیریت شایسته کسی است که قدرت استفاده از ایمان و تخصص را در مقام اجرا داشته باشد.   وی  با اشاره به فرمایشات امیر المومنان علی (ع) که در نامه […]

به گزارش حوادث ایلام; روح الله مرادی دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان ایلام در گفت و گو با حوادث ایلام گفت:در آئین اسلام مسند مدیریت شایسته کسی است که قدرت استفاده از ایمان و تخصص را در مقام اجرا داشته باشد.

 

وی  با اشاره به فرمایشات امیر المومنان علی (ع) که در نامه ایی به مالک اشتر می فرمایند:

«ای مالک در به کارگیری کارمندان و کارگزارانی که باید زیر نظر تو کار کنند هیچ گونه واسطه و شفاعتی را نپذیر مگر شفاعت «کفایت» و امانت را»، ابراز امیدواری کرد دولت سیزدهم با عنایت به رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب و استفاده از نیروهای ” انقلابی، جوان، مردمی و فساد ستیز” زمینه شکوفایی و توسعه بخشهای مختلف را در کشور فراهم کرده و از فاصله بین مردم و مسئولین بکاهد.

 

▫مرادی همچنین پیشنهاد کرد مدیران ایران اسلامی با نگاهی به کتاب شریف نهج البلاغه ، معیارهای مدیران جامعه اسلامی از دیدگاه امام علی(ع) که در سه دسته معیارهای ” تخصصی،ارزشی و مکتبی “دسته بندی شده است را برای رسیدن به تعالی و ریشه کنی فقر و فساد و تزویر ، مطالعه کنند.

 

▫دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان ایلام، ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب ابراز داشت : انتظار میرود مدیران دولت جدید ؛ “تلاش مضاعف، فاصله گرفتن از تجمل گرایی و احیای فرهنگ پاسخ گویی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.